tel. 508 052 990(pon. - pt: 9 - 16)

biuro@e-printec.com.pl

Skype: e-printec

GG: 1354643

More Website Templates @ TemplateMonster.com - Mrach 03, 2012!

Warunki współpracy, zakupów

Przez lata współpracy z różnymi firmami/osobami wypracowaliśmy szereg zasad zabezpieczających interesy nasze i naszych Klientów.

  • Wystawiamy faktury VAT (w takim przypadku proszę o podanie danych do faktury) - firma Printec Aneta Jarosińska (NIP: 253-012-38-23). Dopłata w kwocie 5 zł do faktury tradycyjnej wysłanej pocztą.
  • Sprzedawane oprogramowanie i usługi są ZAWSZE NASZEGO AUTORSTWA, posiadamy do nich pełne prawa
  • Sprzedając oprogramowanie NIE udzielamy licencji na dalszą odsprzedaż - wszystkie takie przypadki będą ścigane na drodze prawnej. Kupujący nie może sprzedawać, wynajmować, wydzierżawiać, wypożyczać, dawać, udzielać sublicencji ani w inny sposób przekazywać zakupionej aplikacji w całości lub w części innym osobom lub firmom.
  • Istnieje możliwość rozliczeń poprzez przelew bankowy (numer konta podawany na prośbę klienta mailowo, poprzez SMS czy komunikator internetowy), PayPal oraz Przelewy24 (rozliczenia poprzez Przelewy24 możliwe są za zakupy w sklepie internetowym).
  • Nasze programy mogą być wykorzystywane wyłącznie do celów zgodnych z prawem. Nie ponosimy odpowiedzialności za sposoby i następstwa wykorzystania programów przez Użytkownika. Wyłączna odpowiedzialność w tym względzie spoczywa na Użytkowniku.
  • Nie odpowiadamy za blokady lub ograniczenia wprowadzane przez katalogi lub firmy hostingowe. W tej sytuacji klient nie może rościć żadnych praw do zwrotu poniesionych kosztów.
  • Nieumiejętna instalacja nie oznacza wadliwości skryptu - wystarczy zgłosić się do nas
  • NIGDY nie zwracamy pieniędzy za materiały wirtualne (bazy danych, oprogramowanie), gdyż wiele osób próbuje naciągnąć nas na zwroty robiąc kopię oferowanych materiałów i oferując je jako swoje (kilka wygranych spraw o naruszenie praw własności intelektualnej)
  • Jeśli na parsowanych stronach zajdą zmiany, nanosimy odpowiednie poprawki do 10 dni roboczych i udostępniamy je bezpłatnie po zgłoszeniu mailowym. Wsparcie w tej postaci jest bezpłatne przez okres jednego roku od daty zakupu.
  • Kupując aplikację do tworzenia baz firm akceptujesz fakt, że ponosisz pełną i wyłączną odpowiedzialność za sposób wykorzystania ściągniętych danych
  • Usługa utworzenia bazy danych realizowana jest na podstawie upoważnienia Zleceniobiorcy do przetwarzania danych w zakresie ich zebrania. Po prostu na Państwa zlecenie wyszukujemy dane na ogólnodostępnych stronach www i dzięki temu Państwo stają się ich pełnoprawnym administratorem. Tworzone przez nas bazy pochodzą zazwyczaj z ogólnodostępnych, bezpłatnych katalogów firm i instytucji (dane powszechnie dostępne, zgodnie z art. 43, ust. 9, nie muszą być rejestrowane w GIODO). Dostęp do zbieranych na Twoje zlecenie danych nie jest w żaden sposób ograniczony - każdy ma do nich dostęp. Świadczymy jedynie usługi techniczno-manualne związane z zebraniem danych i odpowiednim ich przedstawieniem.
  • W przypadku, jeżeli baza danych zawiera dane osobowe, podmiot, który zamówił bazę danych (administrator danych) ma obowiązek stosować przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, w tym wypełnić obowiązki informacyjne i odpowiednio zabezpieczyć dane. W ramach naszej strony internetowej nie są przetwarzane, utrwalane, ani przechowywane ŻADNE dane osobowe. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem danych osobowych przez podmioty, dla których wykonaliśmy usługi.
  • W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z nami. Reklamacja zostanie rozpatrzona najszybciej jak to możliwe (zwykle w ciągu 3-4 dni roboczych). Jesteśmy elastyczni, wierzymy, że każdej sytuacji można dojść do porozumienia. Jeżeli reklamacja dotyczy baz danych, pieniądze zwracane są proporcjonalnie do liczby rekordów, które okazały się z jakiegoś powodu nieaktualne - mimo dołożenia wszelkich starań żeby temu zapobiec, mogą zdarzyć się sytuacje, gdzie jakieś sporadyczne rekordy się zdezaktualizują. Do reklamacji należy dostarczyć listę rekordów, które są nieaktualne - reklamacje bez takiej listy nie będą rozpatrywane!
Top

Zapisz się do newslettera - rabat 5%!

Zamknij

Chcesz być informowany o nowościach? Nowe bazy, aktualizacje oprogramowania, ciekawe i przydatne materiały bezpośrednio na Twoją skrzynkę!

Zapisz się za darmo! Przy zamówieniu dostaniesz rabat 5% na wszystkie produkty i usługi!


Naciskając "Zapisz się", wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Printec (ul. Lipowa 8/1, 64-965 Okonek, NIP: 253-012-38-23) powyższych danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na przesyłanie na podany adres email informacji handlowych od Printec.